Gyakori kérdések!

Sziasztok!

Egyre több üzenetet kapok, aminek bevallom igazán örülök! 
Szeretnék röviden válaszolni a leggyakoribb kérdésekre és a növekvő érdeklődés miatt, egy pár szabályt lefektetni.

Az ingyenes fotózásokat mostantól minden hónap 15.-én fogom meghirdetni az adott témával és helyszínnel.
Minden esetben 2 fotózást tartok és mindig a meghirdetést követően elsőre jelentkező 2 családot fogom választani.

Továbbá, tartok majd minden évszakban egy közös fotózást gyerekeknek, ahová jelentkezés nélkül el lehet jönni és 1 darab portrét készítek. Ezt szintén a blogon  fogom meghirdetni!

Hol lehet jelentkezni?

Mindenkinek1kép Facebook oldalán az adott havi téma alá "commentben", így mindenki számára látható lesz, hogy lehet-e még jelentkezni.

Mik a kritériumok?
  1. A legfontosabb, hogy tetszenek a képek. Kérlek titeket, hogy nézegessétek meg őket mielőtt jelentkeztek.
  2. Elsősorban családokat szeretnék megörökíteni. Nagyon szívesen fotózok párokat is, szóval gyertek azokkal, akiket a családotoknak érzetek. ;) 
Nagyon fontos!

NEM VAGYOK FÉNYKÉPÉSZ! 

Kizárólag hobbiból készítem a képeket, én ezért nem kérek és nem is kérhetek pénzt!
A blogot gyakorlás céljából hoztam létre, olyan embereknek, akik nem engedhetik meg maguknak, hogy családjukról profi fényképész készítsen teljes sorozatot!

Legyen ez egy lehetőség mindenkinek! 


Köszönöm, hogy elolvastátok. A következő lehetőséget július 15.-én fogom meghirdetni!

Szép nyarat kívánok!
 




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések