2016 képekben!




Nézegetem és válogatom az idei képeket. Van belőlük bőven! 

Mikor kitaláltam, hogy ezt a blogot elkezdem nem is gondoltam, hogy majd ennyi családnak tudok örömet okozni.
 Sok nagyon szép élményt szereztem és persze sok rosszat is de azokból tanultam csak igazán...

Rengeteget tanultam a fotózásról, az emberekről és remélem fejlődtem is.

Köszönöm a biztatást barátnőimnek, mikor elbizonytalanodtam és köszönöm az építő kritikákat is, melyek sokszor nagyon sokat segítettek.
Gyakran kérdezitek, hogy miért nem csinálom hivatásként. A válasz egyszerű: mert még rengeteget kell tanulnom...

A jövő évben továbbra is képzem magam és veletek gyakorolok és nem titok, hogy elhatároztam, hogy majd egyszer szeretnék fotós lenni...

Addig hálásan köszönöm, hogy engem választotok családotok megörökítéséhez!






























































Köszönöm ezt az évet nektek!


Sok szeretettel: Neked1kép, Fenyvessy Andrea

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések