Műhelytitkok- első stílus fotózásom.



Alig 10 évesen parfümcégnél akartam dolgozni, illatokat "kreáltam" anyukám méregdrága parfümjeiből.
Minden egyes keverékhez külön rajzot készítettem és nevet is adtam nekik.
Rajongva bújtam a minőségi, itthon még nem elérhető divatlapokat és a Homes&Gardens kiadásait.

Nincs külön olyan stílus,  ami kiemelten tetszene. Egyszerűen szeretem, ha a  részletek passzolnak, ha a kiegészítők egy teljes egész képet alkotnak. 

Egyre több stílus fotózást láthatunk a magyar esküvői iparban és mivel ezek a sorozatok nagy kedvenceim, én is elhatároztam, hogy készítek valami hasonlót.

A virágkötészet, a fotózás mellett a második legkedvesebb hobbim, amit reményeim szerint a stúdiómban kamatoztatni is fogok. 
A tárgyak gyűjtése nem az én érdemem, életem párja évek óta vadászik és renovál vagy adott esetben épít.  Nem titok, hogy az egész stúdió ötlete az ő hobbijára alapul...


Íme az első közös koprodukciónk!
Célunk, hogy a jövőben hozzánk ellátogató ügyfelek minőségi miliőben, egyedi emlékkel gazdagodjanak.












Megjegyzések

Népszerű bejegyzések